這首歌是我認識Lady Gaga的第一首歌
之前有好一段時間這首歌非常的火紅

不管走到哪裡都可以聽見這首歌
真的是非常好聽也非常洗腦的一首歌

 
Rah-rah-ah-ah-ah!
啦 啦 阿 阿 阿
Mum-mum-mum-mum-mah!
馬 馬 嗎 媽 媽
Gaga-oo-la-la!
嘎嘎 嗚 啦啦
Want your bad romance
想闖進你的羅曼死

Rah-rah-ah-ah-ah!
啦 啦 阿 阿 阿
Mum-mum-mum-mum-mah!
馬 馬 嗎 媽 媽
Gaga-oo-la-la!
嘎嘎 嗚 啦啦
Want your bad romance
想闖進你的羅曼死

I want your ugly
我渴望你的醜陋
I want your disease
渴望你的疾病
I want your everything
我渴望你的一切
As long as it's free
只要它是免費的
I want your love
我渴望你的愛
Love-love-love
愛 愛 愛
I want your love
我要你的愛

I want your drummer
我渴望你的戰鼓
The touch of your healing
需要你的治癒觸碰
I want you leather dirty kiss in the scene
我渴望和你來場激吻
And i want your love
我渴望你的愛
You know that i want you
你知道我需要你
Love-love-love
愛 愛 愛
I want your love
我渴望你的愛
Love-love-love
愛 愛 愛
I want your love
我要你的愛

You know that i want you
你知道我想要你
And you know that i need you
你也知道我需要你
I want it bad
我非常渴望
Bad and bad
非常嚴重的想要

I want your loving
我需要你愛我
And i want your revenge
我也需要你復仇
You and me put on a bad romance
講我倆送進議場羅曼死
I want your loving
我需要你愛我
All your love is revenge
你所有的愛都是復仇
You and me put on a bad romance
將我倆送進一場羅曼死

Oh-oh-oh-oh-oooh!
歐~毆~ㄡ~偶~毆
Oh-oh-oooh-oh-oh!
歐~毆~ㄡ~偶~ㄡ
Caught in a bad romance
掉進一場羅曼死

Oh-oh-oh-oh-oooh!
歐~毆~ㄡ~偶~毆
Oh-oh-oooh-oh-oh!
歐~毆~ㄡ~偶~ㄡ
Caught in a bad romance
掉進一場羅曼死

Rah-rah-ah-ah-ah!
啦 啦 阿 阿 阿
Mum-mum-mum-mum-mah!
馬 馬 嗎 媽 媽
Gaga-oo-la-la!
嘎嘎 嗚 啦啦
Want your bad romance
想闖進你的羅曼死

Rah-rah-ah-ah-ah!
啦 啦 阿 阿 阿
Mum-mum-mum-mum-mah!
馬 馬 嗎 媽 媽
Gaga-oo-la-la!
嘎嘎 嗚 啦啦
Want your bad romance
想闖進你的羅曼死

I want your horror
我想要你的憎恨
I want your design
渴望被你設計
'cause you're a criminal
因為你是個罪人
As long as your mine
只要你是我的
I want your love
我要你的愛
Love-love-love
愛 愛 愛
I want your love
我渴望你的愛

I want your psycho
我想要你的精神分裂
You're burning this stick
你正在燃燒這支球棒
Want you in my room
我想要你進到我的房間裡
When your baby is sick
當你的寶貝生病時
I want your love
我想要你的愛
Love-love-love
愛 愛 愛
I want your love
我要你的愛
Love-love-love
愛 愛 愛
I want your love
我渴望你的愛

You know that i want you
你知道我想要你
And you know that i need you
你也知道我需要你
I want it bad
我非常渴望
Bad and bad
非常嚴重的想要

I want your loving
我需要你愛我
And i want your revenge
我也需要你復仇
You and me put on a bad romance
講我倆送進議場羅曼死
I want your loving
我需要你愛我
All your love is revenge
你所有的愛都是復仇
You and me put on a bad romance
將我倆送進一場羅曼死

Oh-oh-oh-oh-oooh!
歐~毆~ㄡ~偶~毆
Oh-oh-oooh-oh-oh!
歐~毆~ㄡ~偶~ㄡ
Caught in a bad romance
掉進一場羅曼死

Oh-oh-oh-oh-oooh!
歐~毆~ㄡ~偶~毆
Oh-oh-oooh-oh-oh!
歐~毆~ㄡ~偶~ㄡ
Caught in a bad romance
掉進一場羅曼死

Rah-rah-ah-ah-ah!
啦 啦 阿 阿 阿
Mum-mum-mum-mum-mah!
馬 馬 嗎 媽 媽
Gaga-oo-la-la!
嘎嘎 嗚 啦啦
Want your bad romance
想闖進你的羅曼死

Rah-rah-ah-ah-ah!
啦 啦 阿 阿 阿
Mum-mum-mum-mum-mah!
馬 馬 嗎 媽 媽
Gaga-oo-la-la!
嘎嘎 嗚 啦啦
Want your bad romance
想闖進你的羅曼死

Work-work fashion baby
運作 運作 時尚寶貝
Work it
操作他
Work the bitch crazy
使那狗娘養的瘋狂
Work-work fashion baby
運作 運作 時尚寶貝
Work it
操作他
Work the bitch crazy
使那狗娘養的瘋狂
Work-work fashion baby
運作 運作 時尚寶貝
Work it
操作他
Work the bitch crazy
使那狗娘養的瘋狂
Work-work fashion baby
運作 運作 時尚寶貝
Work it
操作他
Work the bitch crazy
使那狗娘養的瘋狂

I want your love
我想要你的愛
And i want your revenge
我想要你的復仇
I want your love
我渴望你的愛
I don't wanna be friends
我不想要只當朋友

said I want your love
我想要你的愛
And i want your revenge
我想要你的復仇
I want your love
我渴望你的愛
I don't wanna be friends
我不想要只當朋友

Oh-oh-oh-oh-oooh!
歐~毆~ㄡ~偶~毆
Oh-oh-oooh-oh-oh!
歐~毆~ㄡ~偶~ㄡ
Caught in a bad romance
掉進一場羅曼死

Oh-oh-oh-oh-oooh!
歐~毆~ㄡ~偶~毆
Oh-oh-oooh-oh-oh!
歐~毆~ㄡ~偶~ㄡ
Caught in a bad romance
掉進一場羅曼死

I want your loving
我需要你愛我
And i want your revenge
我也需要你復仇
You and me put on a bad romance
講我倆送進議場羅曼死
I want your loving
我需要你愛我
All your love is revenge
你所有的愛都是復仇
You and me put on a bad romance
將我倆送進一場羅曼死

Oh-oh-oh-oh-oooh!
歐~毆~ㄡ~偶~毆
Oh-oh-oooh-oh-oh!
歐~毆~ㄡ~偶~ㄡ
Caught in a bad romance
掉進一場羅曼死

Oh-oh-oh-oh-oooh!
歐~毆~ㄡ~偶~毆
Oh-oh-oooh-oh-oh!
歐~毆~ㄡ~偶~ㄡ
Caught in a bad romance
掉進一場羅曼死

Rah-rah-ah-ah-ah!
啦 啦 阿 阿 阿
Mum-mum-mum-mum-mah!
馬 馬 嗎 媽 媽
Gaga-oo-la-la!
嘎嘎 嗚 啦啦
Want your bad romance
想闖進你的羅曼死

arrow
arrow
    文章標籤
    Lady Gaga Bad Romance
    全站熱搜

    甜不辣先生 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()