Nice to meet you, where you been?
很高興認識你,你從哪裡來?

I could show you incredible things
我能帶你看些不可思議的東西

Magic, madness, heaven, sin
魔幻、抓狂、極樂、犯罪

Saw you there and I thought
看見你站在那,我心想:

'Oh my God, look at that face'
我的老天爺,看看那張臉

You look like my next mistake
你長得就像,我下個男朋友

Love's a game, wanna play?
愛情遊戲,想加入嗎?


New money, suit and tie
新的貨幣,西裝筆挺

I can read you like a magazine
我能像翻閱雜誌一樣欣賞你

Ain't it funny, rumors fly
那些流言蜚語聽起來很可笑不是嗎?

And I know you heard about me
我猜你已經聽說過我的事情了

So hey, let's be friends
但是,嘿! 我們來交個朋友嘛

I'm dying to see how this one ends
我還滿想知道這段感情會是怎樣結束的

Grab your passport and my hand
攜上你的護照和我的手

I could make the bad guys good for a weekend
我能讓壞男孩乖上一個周末


So it's gonna be forever
我們將會天長地久

Or it's gonna go down in flames
或只是單純飛蛾撲火

You can tell me when it's over
可以由你決定何時該結束

If the high was worth the pain
只要你能承受那些後果

Got a long list of ex-lovers
我有一長串前男友清單

They'll tell you I'm insane
他們會告訴你我發瘋了

Cause you know I love the players
但你知道我喜歡愛情玩家

And you love the game
而你也喜歡這場愛情遊戲


Cause we're young and we're reckless
年輕又毫不畏懼

We'll take this way too far
我們愛得無法自拔

And leave you breathless

是會愛到無法呼吸

or with a nasty scar

或是留下不可抹滅的傷疤

Got a long list of ex-lovers
一整串的前男友清單

They'll tell you I'm insane
他們都會跟你說我瘋了

But I got a blank space baby
我留了個空白格給你

And I'll write your name
而我會填上你的名子


Cherry lips, crystal skies
櫻桃小嘴、清澈藍天

I could show you incredible things
我能帶你看些不可思議的東西

Stolen kisses, pretty lies
悄悄的吻、甜蜜的謊

You're the king baby I'm your queen
親愛的,你是王而我是后

Find out what you want
這才發現你要的是什麼

Be that girl for a month
當了一個月你要的乖女孩

But the worst is yet to come
而最糟的部分就要來了

Oh no
噢! 不!

Screaming, crying, perfect storms
怒吼、哭喊、風暴般的咆嘯

I can make all the tables turn
我能讓這一切美夢都翻盤

Rose garden filled with thorns
香甜的玫瑰園充滿著傷人的刺

Keep you second guessing like

你不斷的猜測 就像:

oh my God
我的老天!

Who is she? I get drunk on jealousy
這瘋女人是誰? 我被忌妒沖昏了頭

But you'll come back each time you leave
但你離開之後總是會再回來的

Cause darling I'm a nightmare dressed like a daydream
因為親愛的,我是個披著美夢的夢魘


So it's gonna be forever
我們將會天長地久

Or it's gonna go down in flames
或只是單純飛蛾撲火

You can tell me when it's over
可以由你決定何時結束

If the high was worth the pain
只要你能承受那些後果

Got a long list of ex-lovers
我有一長串前男友清單

They'll tell you I'm insane
他們會告訴你我發瘋了

Cause you know I love the players
但你知道我喜歡愛情玩家

And you love the game
而你也喜歡這場愛情遊戲


Cause we're young and we're reckless
年輕又毫不畏懼

We'll take this way too far
我們愛得無法自拔

And leave you breathless

是會愛到難以呼吸

or with a nasty scar

或是留下不可抹滅的傷疤

Got a long list of ex-lovers
一整串的前男友清單

They'll tell you I'm insane
他們都會跟你說我瘋了

But I got a blank space baby
我留了個空白格給你

And I'll write your name
而我會填上你的名子


Boys only want love if it's torture
男孩只想要愛的受盡折磨

Don't say I didn't say I didn't warn you
別說我沒 說我沒提醒過你

Boys only want love if it's torture
男孩只想要愛的受盡折磨

Don't say I didn't say I didn't warn you
別說我沒 說我沒提醒過你


So it's gonna be forever
我們將會天長地久

Or it's gonna go down in flames
或只是單純飛蛾撲火

You can tell me when it's over
可以由你決定何時結束

If the high was worth the pain
只要你能承受那些後果

Got a long list of ex-lovers
我有一長串前男友清單

They'll tell you I'm insane
他們會告訴你我發瘋了

Cause you know I love the players
但你知道我喜歡愛情玩家

And you love the game
而你也喜歡這場愛情遊戲


Cause we're young and we're reckless
年輕又毫不畏懼

We'll take this way too far
我們愛得無法自拔

And leave you breathless

是會愛到無法呼吸

or with a nasty scar

或是留下不可抹滅的傷疤

Got a long list of ex-lovers
一整串的前男友清單

They'll tell you I'm insane
他們都會跟你說我發瘋了

But I got a blank space baby
我留了個空白格給你

And I'll write your name
而我會填上你的名子

arrow
arrow
    文章標籤
    Blank Space Taylor Swift 1989
    全站熱搜

    甜不辣先生 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()