這首歌的獲獎紀錄:

告示牌音樂獎最佳串流音樂榜音樂錄影帶

葛萊美獎年度非古典製作人

全美民選獎年度最受歡迎單曲

I stay up too late
我昨晚太晚睡
Got nothing in my brain

腦子裡一片空白
That's what people say

人們是這麼說我的

That's what people say

他們是這麼說我的

I go on too many dates

我約了很多場會
But I can't make them stay

但我一個都留不住
At least that's what people say

至少他們是這麼說我的

That's what people say
人們是這麼說我的

 

But I keep cruising
但我不停止前進

Can't stop, won't stop moving
我不能停、不會停止舞動

It's like I got this music
就像有個音樂

In my mind
在我腦海裡

Saying it's gonna be alright
唱著:一切都會沒事的
 

Cause the players gonna play, play, play, play, play
因為蘿蔔們只會繼續拈、花、惹、草

And the haters gonna hate, hate, hate, hate,hate
酸民們只會繼續無、中、生、有

Baby I'm just gonna shake, shake, shake, shake, shake
親愛的,我會繼續搖、擺、搖、擺

Shake it off
甩掉它

Shake it off
甩走它


Heartbreakers is gonna break, break, break, break, break
腳踏兩條船的將會繼續伸、展、筋、骨

And the fakers gonna fake, fake, fake, fake, fake
而愛情騙子將會繼續大、愛、無、疆

Baby I'm just gonna shake, shake, shake, shake, shake
親愛的,我會繼續搖、擺、搖、擺

Shake it off
甩掉它

Shake it off
甩走它


I never miss a beat
我從不怕跟不上節奏

I'm lighting up my feet
我有魔鬼般的步伐

And that's what they don't see
這就是他們沒看見的

That's what they don't see
這就是酸民們沒看見的

I'm dancing on my own
我的舞蹈獨樹一格

I make the moves as I go
而我將會讓它變成流行

And that's what they don't know
這就是他們不知道的

That's what they don't know
這就是那些酸民們不知道的

 

But I keep cruising
但我繼續前進

Can't stop, won't stop moving
我不能停、不會停止這步伐

It's like I got this music
就像是有個音樂

In my mind
在我腦海裡

Saying it's gonna be alright
唱著:一切都會沒事的
 

(拿起大聲公唱)
Hey  Hey  Hey
嘿 嘿 嘿
Just think while you've been gettin' down

當你還沉浸在那些消沉的時光

And out about the liars
還有那些騙子

And the dirty dirty cheats of the world...
和這社會上的那些骯髒騙人手段時

You could've been gettin' down
你還不如沉浸在

To this! sick! beat!
這個 洗腦的 節奏裡


My ex man brought his new girlfriend
我的前男友帶著他的新馬子

She's like 'Oh my God!'
那女的 我的天兒啊!她超辣

But I'm just gonna shake
但我才不鳥他 我要繼續扭屁股

And to the fella over there with the hella good hair
那裏頂著一頭酷炫頭髮的小哥

Won't you come on over
你何不過來加入我們

Baby we can shake, shake, shake

親愛的,你可以過來跟我們一起扭、腰、擺、臀

arrow
arrow
    文章標籤
    taylorswift shake it off 1989
    全站熱搜

    甜不辣先生 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()