Taylor這首歌曾經一直在youtube百大歌曲上穩穩得呆了很久
我也是因為這首歌開始變成Taylor的粉絲
PS這MV的兩歌女主角都是Taylor演的呢
她的演技真的超好的
 
you belong with me2.JPGyou belong with me.jpg  
  
You're on the phone with your girlfriend, shes upset

你跟你的女朋友在講電話 而她非常的不爽
Shes going off about something that you said
因為你講的一些話 而掛你電話
'Cuz she doesn't, get your humor like I do...
那是因為他不像我能夠懂你的幽默
I'm in the room, it's a typical Tuesday night
我在房間裡 間天只是個普通的禮拜二晚上
I'm listening to the kind of music she doesn't like
我正在聽著她不喜歡的音樂
and she'll never know your story like i do
而他永遠不會像我一樣了解你的故事
But she wears short skirts
她穿著短裙
I wear T-shirts
我穿著T-shirts
She's cheer captain
她是啦啦隊隊長
And I'm on the bleachers
我卻坐在看台上
Dreaming about the day when you wake up
幻想著哪天你能驚醒
And find what you're looking for
發現你一直在尋找的真愛
has been here the whole summer
已經在你身邊整個夏天
If you could see that I'm the one who understands you
如果你能發現 我是那個維一瞭解你的人
been here all along so why can't you see, You belong with me
獨自一人 為什麼你不能看見 我是屬於你一個人的
You belong with me
我是屬於你
Walkin' the streets with you and your worn-out jeans
你穿著破舊得牛仔褲和我走在街上
I can't help thinking this is how it ought to be
我無法停止想這是多理所當然的事
Laughing on a park bench, thinking to myself
在公園的長凳上笑著對自己說
Hey isn't this easy
這不是很簡單嘛
And you've got a smile that could light up this whole town
你有著一張能照亮全鎮的笑臉
I haven't seen it in a while since she brought you down
自從她傷你的心後 我已經好久沒看到了
You say you're fine
你說你很好
I know you better then that
但我很了解你
Hey whatcha doing with a girl like that
你為什麼要跟那種女生在一起
She wears high heels
她穿著高跟
I wear sneakers
我穿著運動鞋
Shes cheer captain and
她是啦啦隊隊長
I'm on the bleachers
但我卻坐在看台上
Dreaming about the day when you wake up
幻想著哪天你能驚醒
And find what you're looking for
發現你一直在尋找的真愛
has been here the whole summer
已經在你身邊整個夏天
If you could see that I'm the one who understands you
如果你能發現 我是那個維一瞭解你的人
been here all along so why can't you see
獨自一人 為什麼你不能看見
You belong with me
你是屬於我的
Standing by and waiting at your back door
一直在你的後門等著
all this time how could you not know
經過這麼長的時間 為什麼你還是沒發現
Baby....
北鼻
You belong with me
你是屬於我的
You belong with me
屬於我一個人的
I remember you drivin' to my house
我還記得你拜葉開車到我家
in the middle of the night
在午夜時分時
I'm the one who makes you laugh
我是那個唯一使你笑的
When you know you're about to cry
當你知道你就快要哭時
And I know your favorite songs
我知道你所友最愛的歌曲
And you tell me about your dreams
你也跟我分享你的夢
Think I know where you belong
我知道有個很適合你的女孩
Think I know it's with me...
我也知道那個人應該就是我
Can't you see that I'm the one who understands you
你難道不知道我是唯一瞭解你的人
Been here all along
獨自一人在這等帶著
So why can't you see
為什麼你還不能發現
You belong with me
你是屬於我的
Standing by and waiting at your back door
一直在你的後門等著
All this time
經過這麼多時間
How could you not know
為什麼你還不能發現
Baby you belong with me
北鼻你是屬於我的
You belong with me
你是屬於我的
You belong with me
你是屬於我的
Have you ever thought just maybe
你是否曾經想過
You belong with me
你是屬於我的
You belong with me
你是屬於我一個人的
同場加映 紐約現場版
 
圖片來自google

arrow
arrow
    文章標籤
    Taylor Swif You Belong With
    全站熱搜

    甜不辣先生 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()