這是一首很輕快的情歌 讓人聽了心情很好呢~~
 

Do you hear me,

你有聽見嘛
I'm talking to you
我跟你說的話
Across the water across the deep blue ocean
越過那潮水 越過那深藍的海洋
Under the open sky, oh my, baby I'm trying
在這開闊的藍天下 老天 我盡力了寶貝
Boy I hear you in my dreams
男孩 我聽見了你出現在我夢裡
I feel your whisper across the sea
我感覺到你的輕聲細語穿過了大海
I keep you with me in my heart
我將你深藏在心裡
You make it easier when life gets hard
你將人生所有的困難都簡單化

I'm lucky I'm in love with my best friend
我是多麼的幸運能跟我最好的朋友墜入愛河
Lucky to have been where I have been
多麼幸運能再次去我曾經到過的地方
Lucky to be coming home again
多麼幸運能再次回到家
Ooohh ooooh oooh oooh ooh ooh ooh ooh
~~~~~~~~~~~
They don't know how long it takes
他們不了解要花多長的時間
Waiting for a love like this
才能等到像你這樣的真愛
Every time we say goodbye

每次我跟你道別
I wish we had one more kiss
我多麼希望能再從你那多得到一個吻
I'll wait for you I promise you, I will
我會等著你 我發誓 我會

I'm lucky I'm in love with my best friend
我是多麼幸運能和我最好的朋友墜入愛河
Lucky to have been where I have been
多麼幸運能再次去我曾經到過的地方
Lucky to be coming home again
多麼幸運能再次回到家
Lucky we're in love every way
多麼幸運我們是那麼的相愛
Lucky to have stayed where we have stayed
多麼幸運能共同經歷這一切
Lucky to be coming home again
多麼幸運能再次回到家

And so I'm sailing through the sea
我將橫渡大海
To an island where we'll meet
到那個我們即將相遇的島嶼
You'll hear the music fill the air
你將聆聽音樂感受空氣
I'll put a flower in your hair
我會在你頭上插朵鮮花
Though the breezes through trees
穿過微風穿過樹叢
Move so pretty you're all I see
你是我所見過最美麗的事
As the world keeps spinning round
整個世界翩翩起舞
You hold me right here right now
而你此刻正抱住我

I'm lucky I'm in love with my best friend
我是多麼的幸運能跟我最好的朋友墜入愛河
Lucky to have been where I have been
多麼幸運能再次去我曾經到過的地方
Lucky to be coming home again
多麼幸運能再次回到家
Lucky we're in love every way
多麼幸運我們是那麼的相愛
Lucky to have stayed where we have stayed
多麼幸運能共同經歷這一切
Lucky to be coming home someday
多麼幸運能再次回到家
Ooohh ooooh oooh oooh ooh ooh ooh ooh
~~~~
Ooooh ooooh oooh oooh ooh ooh ooh ooh
~~~~

arrow
arrow
    文章標籤
    Lucky Jason Mraz Colbie Caillat
    全站熱搜

    甜不辣先生 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()