這首moves like jagger是三星Galaxy Note 10. 1的廣告曲
maroon5的快歌都非常的棒

像是Luckey Strike或是Love Somebody都非常的好聽
 
Just shoot for the stars

為你摘下群星
If it feels right
如果你想
Then aim for my heart
再拿走我的心
If you feel like
如果你要
And take me away
帶我逃向遠方
make it okay

讓一切變得更完美
I swear I'll behave
發誓我會變得安分

You wanted control
你想要控制全場
So we waited
我們就等待機會
I put on a show
努力累積實力
Now I make it
現在我做到了
You say I'm a kid
你說我像個孩子一樣

My ego is big
自尊心很強

I don't give a shit
我才不他媽的管那麼多

And it goes like this
之後的發展就像這樣

Take me by the tongue
用你的舌頭舔我
And I'll know you
讓我更了解你

Kiss me till you're drunk
親吻我直到你陶醉不已

And I'll show you
然後我就會讓你知道


You want the moves like jagger
你想像Jagger擺動身體
I've got the moves like jagger
我就像Jagger一樣擺動身體
I've got the moves like jagger
我就像Jagger一樣擺動著


I don't need try to control you
我從不需要試著控制
Look into my eyes and I'll own you
只要一個眼神我就能擁有你

With them the moves like jagger
就像Jagger一樣擺動身體
I've got the moves like jagger
我就像Jagger一樣擺動身體
I've got the mooooooves... like jagger
我就像Jagger一樣擺動著

Maybe it's hard
也許這很難
When you feel like you're broken and scarred
當你覺得你殘破不堪又傷痕累累
Nothing feels right
任何事都不順心
But when you're with me
但只要你跟著我
I make you believe
我會讓你相信
That I've got the key
我握有那神奇的命運鑰匙

So get in the car
進到車裡
you can ride it
你可以搭乘它

Wherever you want
不管要去哪

you decide it
都聽你一句話

And you want to steer
如果你想駕駛

I'm shifting gears 
我就轉換排檔
I'll take it from here

就從現在開始
And it goes like this
接下來的發展就像這樣


Take me by the tongue
用你的舌頭品嘗我
And I'll know you
讓我更了解你

Kiss me till you're drunk
親吻我直到你陶醉不已

And I'll show you
然後我就會讓你知道


You want the moves like jagger
你想像Jagger擺動身體
I've got the moves like jagger
我會像Jagger一樣擺動身體

I've got the mooooooves... like jagger
我像Jagger一樣擺動著


I don't need try to control you
我從不需要去控制你
Look into my eyes and I'll own you
僅憑一個眼神我就能擁有你

With them the moves like jagger
伴隨著像Jagger一樣的節奏
I've got the moves like jagger
我像Jagger一樣擺動身體
I've got the mooooooves... like jagger
我像Jagger一樣擺動著

You wanna know how to make me smile
你努力想得到我的微笑
Take control, own me just for the night
只希望能擁有我一個晚上
And if I share my secret
如果我分享了我的秘密

You're gonna have to keep it
你就必須要保密

Nobody else can see this
沒有其任何人會知道


So watch and learn
好好地把這一幕記進心裡
I won't show you twice
我可不會再來第二遍
Head to toe, ooh baby, roll me right
從頭到腳 親愛的 讓我好好的告訴你

And if I share my secret
如果我分享了我的秘密

You're gonna have to keep it
你就必須要保密

Nobody else can see this
沒有其他人能知道


And it goes like this
之後的發展就像這樣

Take me by the tongue
用你的舌頭品嘗我
And I'll know you
讓我更了解你

Kiss me till you're drunk
親吻我直到你陶醉不已

And I'll show you
然後我就會讓你知道


You want the moves like jagger
你想像Jagger擺動身體
I've got the moves like jagger
我就像Jagger一樣擺動身體

I've got the mooooooves... like jagger
我就像Jagger一樣擺動著


I don't need try to control you
我不需要特意去控制
Look into my eyes and I'll own you
一個眼神就能輕易擁有你


With them the moves like jagger
伴隨著像Jagger一樣的節奏
I've got the moves like jagger
我就像Jagger一樣擺動身體
I've got the mooooooves... like jagger

我就像Jagger一樣擺動著

arrow
arrow
    文章標籤
    maroon5 moves like jagger
    全站熱搜

    甜不辣先生 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()